کد خبر: ۸۶۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۲۹۵
تیم فوتبال استقلال در صورت پیروزی در دیدار فینال جام حذفی، رکورد خود در تاریخ فوتبال ایران را تقویت خواهد کرد.

استقلال به دنبال جام هجدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان: تیم فوتبال استقلال در صورت پیروزی در دیدار فینال جام حذفی، رکورد خود در تاریخ فوتبال ایران را تقویت خواهد کرد. استقلال در‌حالی روز ۱۳ شهریور و در فینال جام حذفی به مصاف تیم فوتبال تراکتور تبریز می‌رود که آبی‌پوشان قبلا هم پر‌افتخارترین تیم جام حذفی بودند و در صورت قهرمانی در این رقابت‌ها برای هشتمین‌بار این عنوان را به خود اختصاص می‌دهند.‌‌

آبی‌ها در مسابقات فوتبال لیگ کشورمان هم 8 بار قهرمانی را به دست آورده و حالا با کسب هشتمین قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در صورت برد برابر تراکتور صاحب ۱۶ قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال ایران می‌شوند. اما پرسپولیس که ۱۳ بار قهرمان مسابقات فوتبال لیگ کشور شده، در مسابقات فوتبال جام حذفی هم 6 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده‌ و در مجموع عناوین قهرمانی لیگ و جام حذفی ۱۹ بار قهرمان شده است.

اما در آسیا هم استقلال ۲ عنوان قهرمانی و پرسپولیس یک عنوان قهرمانی را دارند و بر این اساس باید گفت که تیم فوتبال پرسپولیس به ازای ۲۰ عنوان قهرمانی، شاهد ۱۸ قهرمانی استقلال در صورت قهرمانی این تیم در مسابقات فوتبال جام حذفی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: