کد خبر: ۸۶۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
تعداد بازدید: ۳۱۹
معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از اجرای ۳۸ پروژه استانی در بازه زمانی دهه فجر تا روز کارگر خبر داد.

معاون توسعه منابع و مدیریت خبر داد: اجرای ۳۸ پروژه استانی از دهه فجر تا روز کارگربه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، "غلامرضا پناه" در نشست ویدئو کنفرانس با مدیران کل استان ها افزود: بهره برداری از این پروژه ها صرفاً با نظارت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و تشکیل یک کمیته کاربری در استان‌ها انجام می‌شود.

پناه، ضمن درخواست از مدیران کل استانها در خصوص تقویت ارتباط با پیمانکاران خاطر نشان کرد: میزان هزینه پرداخت شده برای اجرای پروژه ها متناسب با پیشرفت کار خواهد بود .

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به موضوع پروژه های نیمه تمام مجموعه های ورزش کارگری از مدیران کل استان‌ها خواست اطلاعات این پروژه ها را به سرعت ارائه کنند تا برنامه‌ریزی‌ها در خصوص آن زودتر انجام شود .

وی افزود: بنا به دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی وظیفه داریم نیازها و خواسته‌های مدیران کل استان ها را به صورت جدی و پیگیرانه دنبال کنیم.

 وی گفت: با توجه به شرایط سخت بودجه ای و مشکل جذب و تخصیص اعتبارات، تخصیص پروژه های عمرانی از منابع بانکی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برابر قانون ماده 56 الحاق این منابع تامین می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: