کد خبر: ۸۶۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۶۰
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تراکتور تیم منسجم و خوبی است در حالیکه ما فقط با یک جلسه تمرین به تبریز می‌رویم و پیش‌بینی می‌کنم جنگ نابرابری در پیش باشد.

پاشایی: بازی با تراکتور جنگ نابرابر استبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیش از بازی نیمه‌ نهایی جام حذفی مقابل تراکتور اظهار داشت: در این مدت سعی کردیم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده نگه داریم و برای این بازی با قدرت به میدان برویم. بعد از بازی با پارس جنوبی هیچ تمرینی نداشتیم و بازیکنان به شهر‌های خود رفتند. از این رو با توجه به مشکلات شرایط برای تیم ما عادی نیست.

وی در مورد احتمال جدایی مهدی تارتار از نفت و پیوستن او به ذوب‌آن گفت: تارتار روز‌های خوبی برای مسجدسلیمانی‌ها رقم زد. هم در لیگ موفق بودیم و هم به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیدیم ولی او همه چیز را به بعد از بازی با تیم تراکتور موکول کرده است چراکه این بازی اهمیت زیادی دارد و نمی‌خواهد ذهنش را درگیر کند. به هر حال به زودی تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بازیکنان حاضر به برگزاری بازی مقابل تیم تراکتور نشوند خاطرنشان کرد: تاکنون چنین بحثی نبوده است. بعد از چند روز تعطیلی روز گذشته (دوشنبه) راهی تبریز شدیم. تراکتور تیم آماده و منسجمی است و برای این بازی و صعود به مرحله بعد برنامه‌ها دارد. فکر می‌کنم بازی سخت و جنگ نابرابری داشته باشیم. با این حال امیدوارم بازیکنان همچون دفعات قبل تعصب و همت نشان دهند تا بتوانیم در این بازی نتیجه بگیریم. امیدوارم مسئولان قدر این تیم و بازیکنانش را بدانند چراکه واقعا در اوج نامهربانی، مردانگی به خرج دادند و از مسئولیتی که بر دوش‌شان بود سر باز نزدند.

پاشایی با اشاره به بازی پایانی لیگ که منجر به سقوط تیم پارس جنوبی شد تاکید کرد: این بازی پر از حرف و حدیث بود و دیدید که در نهایت بازی جوانمردانه‌ای انجام شد. همین استرس موجود از کیفیت بازی کاست. با این حال تیم ما با ارائه یک بازی خوب جواب همه حواشی را داد و حقانیت خود را ثابت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: