کد خبر: ۸۶۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۶
رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل که به دلیل استفاده از مدارک جعلی در کشور پاراگوئه به همراه برادرش بازداشت و زندانی شده بود، پس از پنج ماه حبس خانگی در این کشور آزاد شد و مجوز بازگشت به کشور برزیل را گرفت.

آزادی شاعر فوتبال از زندانبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان - رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل که به دلیل استفاده از مدارک جعلی در کشور پاراگوئه به همراه برادرش بازداشت و زندانی شده بود، پس از پنج ماه حبس خانگی در این کشور آزاد شد و مجوز بازگشت به کشور برزیل را گرفت.

شاعر فوتبال جهان ابتدا برای مدت سه ماه راهی زندان شد، اما بعد از رایزنی های زیاد وکلیش در نهایت از زندان آزاد شد تا ادامه محکومیتش را در هتلی به صورت حبس خانگی سپری کند.
رونالدینیو به همراه تیم ملی برزیل قهرمان جام جهانی ۲۰۰۲ شده بود. همچنین او به همراه بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا و توپ طلا شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: