کد خبر: ۸۶۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۲۱۴
وزارت خارجه کانادا خواستار پاسخ‌گویی ایران شد.

کانادا خواستار پاسخ‌گویی ایران شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وزارت خارجه کانادا اعلام کرد که خواستار پاسخگویی از ایران در مورد سقوط اشتباه هواپیمای مسافربری اوکراینی است.

وزیر امور خارجه فرانسه و وزیر حمل و نقل مارک گارنو در بیانیه‌ای گفتند: این گزارش مقدماتی فقط اطلاعات محدودی را در مورد این واقعه غم‌انگیز ارائه می‌دهد.

در این گزارش فقط به آنچه اتفاق می‌افتد در اولین حمله موشکی مربوط است اما مربوط به حمله دوم نیست و فقط اطلاعاتی را که ما از قبل می‌دانیم را تأیید می‌کند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه،ما انتظار داریم که جمهوری اسلامی ایران در مورد سؤالات مهم پاسخ دهد که چرا موشک‌ها پرتاب شده است. این سؤالاتی است که کانادا، کانادایی‌ها و از همه مهم‌تر، خانواده‌های قربانیان بی‌گناه به آنها نیاز دارند که به آن‌ها پاسخ داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: