کد خبر: ۸۶۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۸
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای جلوگیری از فاجعه‌ای مثل ماجرای ویلموتس راهی اروپا شدم.

سعادتمند: برای جلوگیری از فاجعه به ایتالیا رفتمبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان ؛ مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای جلوگیری از فاجعه‌ای مثل ماجرای ویلموتس راهی اروپا شدم.

 

احمد سعادتمند در خصوص سفرش به اروپا اظهار داشت: فاجعه ای مثل ماجرای قرارداد ویلموتس برای استقلال در پیش بود و بیش از دو و نیم میلیون یورو خسارت ناشی از قرارداد استراماچونی و شفر خواهد بود.

 

وی افزود: من فقط در راستای کسر این مبلغ و مذاکره برای صرفه و صلاح باشگاه و بیت المال عازم اروپا شدم تا از این طریق بتوانم از خسارت‌های احتمالی آینده جلوگیری کنم.

 

روز گذشته احمد سعادتمند، مهدی نوروزی، معاون اقتصادی و کاظم قیم، معاون امور بین الملل باشگاه استقلال راهی ایتالیا شدند تا دیداری با استراماچونی سرمربی سابق استقلال انجام دهند و در خصوص قرارداد باقیمانده این مربی با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: