کد خبر: ۸۶۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۸۰
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و استانداری خراسان شمالی در دو پروژه ساخت بیمارستان راز و جرگلان و همچنین محور بجنورد - میامی در صورت اخذ مجوزهای لازم دولتی ، به توافقاتی رسیدند.

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و جاده در خراسان شمالیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا پس از نشست مشترک با استاندار خراسان شمالی در خصوص این جلسه گفت:«براساس توافقات انجام شده قرار است دو پروژه ساخت بیمارستان و جاده در برنامه‌های آتی ما قرار گیرند و به جز آن طی ده روز آینده هیاتی از طرف قرارگاه خاتم‌الانبیا راهی استان خراسان شمالی خواهند شد تا بررسی‌های لازم جهت همکاری‌های بیشتر انجام شود.»

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی هم در ادامه گفت:«در این مدت دو سالی که به عنوان خدمت‌گذار مردم استان خراسان شمالی فعالیت می‌کنیم، یکی از محورها و تکیه‌گاه‌های حرکت ما در جهات پیشرفت و توسعه استان ، سپاه پاسداران بوده است که در تمامی بخش‌ها در کنار ما بودند. اخیرا هم ما در زمینه راه‌سازی و بهداشت و درمان همکاری داشتیم و سردار حزنی هم در بحث ساخت و تحویل ۲۰۰۰ واحد به ما کمک کردند. در بحث کرونا و سایر موارد هم به خوبی توانستیم از امکانات سپاه استفاده کنیم. امروز در خدمت دکتر محمد بودیم که قبلا هم با ایشان صحبت‌هایی داشتیم و امروز هم خدمت ایشان رسیدیم و هم در بحث ورود به پروژه‌های زیرساختی مانند حوزه آب، راه و بیمارستان به توافقاتی رسیدیم و هم قرار شد ظرف یک هفته تا ده روز آینده از هولدینگ‌های مختلف در استان حضور پیدا کنند که حداکثر تا ۳ هفته پس از بازدید مسئولان و نشست‌هایی که خواهیم داشت بتوانیم در استان میزبان دکتر محمد باشیم و در یک تفاهم‌نامه بتوانیم به یمن حضور قرارگاه خاتم بخشی از کمبودهای استان را در جهت رفاه بیشتر مردم عزیز حل کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: