کد خبر: ۸۶۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نام 2 شرکت مستقر در امارات و یک فرد ایرانی مقیم این کشور را به دلیل «تأمین قطعات برای شرکت هواپیمایی ماهان» به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) از نهادهای زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکا افزوده شده است.

آمریکا دو شرکت را به بهانه حمایت از شرکت ماهان تحریم کردوزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم ۲ شرکت مستقر در امارات و یک فرد ایرانی مقیم این کشور به اتهام تأمین قطعات برای شرکت هواپیمایی ماهان که تحت تحریم دولت آمریکاست، خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نام 2 شرکت مستقر در امارات و یک فرد ایرانی مقیم این کشور را به دلیل «تأمین قطعات برای شرکت هواپیمایی ماهان» به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) از نهادهای زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکا افزوده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: