کد خبر: ۸۶۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۱۴۳
رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت:مسأله امر به معروف یعنی حمایت از خوبی‌ها، عدالت و امنیت، معنویت و کرامت انسانی است.

امر به معروف یعنی حمایت از خوبی‌ها، عدالت و امنیتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز در مراسم رونمایی از سامانه گزارشگران فساد، اظهار کرد: مسأله امر به معروف یعنی حمایت از خوبی‌ها، عدالت و امنیت، معنویت و کرامت انسانی است.

وی افزود: امر به معروف، حس احیای خوبی‌ها را در‌ جامعه زنده کردن است و نهی از منکر هماهنگ با قانون دافعه است، مفسده باید دفع شود و ظلم باید رفع شود و اخلال در نظم عمومی نباید نادیده گرفته شود.

رییس ستاد احیای امر به معروف و‌ نهی از منکر اضافه کرد: پاسداری از عدالت اجتماعی در قرآن مطرح شده و مسأله اهمیت داشتن حس حمایت از خوبی‌ها و ارزش‌ها و پاسداری از عدل و عقل و مقابله با گناهان، غیرت دینی است.

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: در اسلام، قرآن و انقلاب «به تو چه» و «به من چه» زمینه ندارد چون این دین ابدی، نفرت از هر چیزی که با دین الهی ناسازگار است و با فطرت بشری نا‌جنس است، نهی از منکر دانسته و این یکی از مسائلی است که جامعه را در برابر ویروس‌های ذلت‌پذیری و جهالت بیمه می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه شرایط، شرایط حساسی است و جای سکوت نیست گفت: در شرایطی که فساد فراگیر شده است، نترسید و به میدان بیایید بگذارید شما را ترور کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: