کد خبر: ۸۶۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
تعداد بازدید: ۷۰۸
آیا می‌دانستید امیر قلعه‌نویی در مقطعی قصد کنار گذاشتن فرهاد مجیدی از استقلال را داشته است؟

افشاگری واعظ ؛ امیر گفت فرهاد را نمی‌خواهمبه گزارش خبرداغ،  آیا می‌دانستید امیر قلعه‌نویی در مقطعی قصد کنار گذاشتن فرهاد مجیدی از استقلال را داشته است؟ این ادعای امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال است. او که با روزنامه فرهیختگان صحبت کرده درباره مقطعی صحبت کرده که امیر قلعه‌نویی قصد داشته فرهاد مجیدی را از استقلال کنار بگذارد.

 

او بدون اسم بردن از قلعه‌نویی گفته: در زمان خود من هم سرمربی وقت یک بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد و به‎خاطر اتفاقی که افتاده بود، اعلام کرد آقای فلانی را نمی‌خواهم، در پاسخ به وی گفتم آیا پای این تصمیم و حرفت هستی و واقعا او را نمی‌خواهی که این سرمربی قاطعانه گفت خیر، دیگر این بازیکن را نمی‌خواهم. جالب است که هنوز یک هفته نشده بود که آقای سرمربی به من گفت من این بازیکن را دوباره می‌خواهم که همان لحظه به او گفتم اگر بی‌تدبیری می‌کردم و با آن بازیکن به خواسته شمای سرمربی واکنش دیگری انجام می‌دادم واقعا چطور امروز می‌توانستم او را برگردانم؟!"

 

مدیرعامل اسبق استقلال با این مقدمه سراغ ماجرای کنار گذاشتن فرهاد رفته: از آقای سرمربی شاهکار‌های زیادی داشتیم؛ مثلا یک شاهکار دیگر این بود که فرهاد مجیدی و هاشم بیک‌زاده را در نیم‎فصل در اختیار باشگاه گذاشت و اعلام کرد آنها را نمی‌خواهد که من با این موضوع مخالفت کردم و در ادامه فصل شاهد بودیم که فرهاد چطور درخشید و هاشم بیک‌زاده نیز چه عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.

 

توضیح: اشاره واعظ آشتیانی به فصل ۸۸–۱۳۸۷ است. فصلی که شروعش با مدیریت علی فتح‌الله‌زاده بود اما در همان هفته‌های ابتدایی او جایش را به امیررضا واعظ آشتیانی داد تا امیر قلعه‌نویی با این مدیر همکار شود و نهایتا در پایان آن فصل استقلال قهرمان لیگ برتر شد هر چند که در پایان فصل و به خاطر اختلافاتی که بین امیر و واعظ آشتیانی به وجود آمده بود، قلعه‌نویی از استقلال رفت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: