کد خبر: ۸۶۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۵
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

عضو کمیسیون اقتصادی: تقاضای جمعی از نمایندگان، برای تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجهیک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محسن علیزاده اظهار کرد: تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه که آقای ارکانی طراح آن بودند در مرحله‌ی جمع‌آوری امضاست.

وی ادامه داد: نحوه‌ی عملکرد و توزیع منابع در ۷ سال گذشته از محورهای عمده این تحقیق و تفحص بوده است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تقاضای تحقیق و تفحص پس از تکمیل امضاها تقدیم هیات رییسه خواهد شد و بعد از آن به معاونت قوانین ارجاع می‌شود و نهایتا در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: