کد خبر: ۸۶۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۷
امروز صورت گرفت؛
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان با وزیرکار و سیاست‌های اجتماعی بلغارستان به صورت ویدئو کنفرانس گفت‌وگو کرد.

گفت وگوی ویدئو کنفرانسی وزرای کار ایران و بلغارستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،محمد شریعتمداری و دنیتسا ساچوا،طی گفتگویی ویدئو کنفرانسی، آخرین وضعیت همکاری میان ایران و بلغارستان در زمینه کار و سیاست های اجتماعی را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

در این دیدار محمد شریعتمداری وزیر کار کشورمان ضمن تبریک به همتای بلغاری به دلیل انتصاب در این مسئولیت، از وی دعوت کرد تا جهت امضا یادداشت تفاهم همکاری میان دو وزارتخانه که متن آن نهایی شده است، به تهران سفر کند.
خانم ساچوا نیز در این دیدار، ضمن استقبال از دعوت همتای ایرانی خود اظهار کرد: بلغارستان همواره برای روابط بسیار خوب خود با ایران که بیش از ۱۲۳ سال قدمت رسمی دارد، اهمیت زیادی قائل است. وی در ادامه ضمن اعلام همبستگی با ملت و دولت ایران در مقابله با بیماری کرونا و اشاره پایان بررسی های کارشناسی و توافق بر روی متن سند همکاری، ابراز امیدواری کرد تا با طی رویه های موجود هر چه زودتر بتوان این سند را به امضا رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: