کد خبر: ۸۵۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۴
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای قهرمان لیگ برتر تونل افتخار تشکیل می‌دهند.

اقدام اروپایی ذوب‌آهن به افتخار پرسپولیس قهرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ،تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای قهرمان لیگ برتر تونل افتخار تشکیل می‌دهند.

 

محسن کرباسچی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ضمن تبریک روز خبرنگار در مورد غایبان ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: دانیال اسماعیلی فر و ملکی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. نژادمهدی با توجه به اخراج در بازی قبلی محروم است. شاوردی بازیکن جوان ما نیز در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد. سایر بازیکنان تیم با نظر لوکا بوناچیچ می‌توانند در این بازی به میدان بروند.

 

سرپرست تیم ذوب‌آهن در مورد استقبال از پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ‌برتر، گفت: باشگاه ذوب آهن  باشگاهی قدیمی و حرفه‌ای است.به همین منظور در بازی فردا مقابل پرسپولیس برای این تیم تونل افتخار تشکیل می‌دهیم و قبل از شروع مسابقه، قهرمانی این تیم را تبریک می گوییم.

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
باسلام برای تیم‌های دیگه اگه قهرمان می‌شدند این کارها می کردیدباپول های کثیف مانند یوونتوس قهرمان ایتالیا شدند بفرستند دسته 1
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: