کد خبر: ۸۵۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۲
مطهری: بازی دادن یا ندادن بازیکن به سلیقه مربی بازمی‌گردد
امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال با اشاره به شایعه اختلافش با فرهاد مجیدی گفت که رابطه او با سرمربی استقلال خوب و حرفه‌ای است.

واکنش گیتاریست استقلال به خراب شدن رابطه‌اش با فرهاد مجیدیبه گزاش خبرداغ به نقل از سایت استقلال ، امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال با اشاره به شایعه اختلافش با فرهاد مجیدی گفت که رابطه او با سرمربی استقلال خوب و حرفه‌ای است.

 

امیرارسلان مطهری درباره شایعه اختلافش با فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال گفت: رابطه من و مجیدی بسیار خوب و حرفه‌ای است و از حضور در استقلال راضی‌ام. تمرکز ما روی موفقیت در ادامه لیگ، جام حذفی و آسیاست و می‌خواهم بدون توجه به این حرف و حدیث‌ها با استقلال روزهای خوبی داشته باشم و به تیم ملی برسم که هدف بعدی من بعد از پوشیدن پیراهن استقلال است.

 

وی تصریح کرد: به‌هرحال بازی دادن یا ندادن به یک بازیکن به سلیقه و تفکرات سرمربی یک تیم بر می‌گردد و برای من و دیگر بازیکنان استقلال مهم موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: