کد خبر: ۸۵۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۲
سی‌اس‌آی‌اس:
سی اس آی اس در گزارشی به توافق ایران و چین پرداخت.

توافق تهران و پکن برای اعتبار واشنگتن گران تمام شد/ آمریکا در دنیای جدید نقشی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از سی اس آی اس، چین تنها خواهان شکست آمریکا از نظر ایدئولوژیکی، نظامی یا دیگر روش‌ها نیست بلکه خواهان آزادی بیشتر برای پیگیری منافع خود است.

در واقع تلاش چین برای رابطه نزدیک با ایران در ماه‌های اخیر، مثالی از پیگیری منافع خود است. این اقدام منافع چین و ایران را همزمان دنبال می‌کند. با توافق با ایران، چین نافرمانی و مخالفت خود با آمریکا را نشان می‌دهد و بر بازارهایی مسلط می‌شود که آمریکا در آن حضوری ندارد و این به معنای تهدیدی برای آمریکا است

ایران با گسترش شدید کرونا مواجه است، اینکه دولت آمریکا نمی‌تواند کشوری مانند ایران را که با پاندمی کرونا درگیر است، تضعیف کند برای اعتبار و وجهه آمریکا گران تمام می‌شود. این در حالی است دوستان آمریکا باید به این فکر کنند که در دنیای جدید آمریکا نقش پر رنگی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: