کد خبر: ۸۵۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۳۹۸
عضو ستاد تنظیم بازار از توزیع ۴۰ تن مرغ در میادین و تره‌بار خبر داد و گفت: هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف‌کننده ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

قیمت مرغ گرم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شدعضو ستاد تنظیم بازار از توزیع ۴۰ تن مرغ در میادین و تره‌بار خبر داد و گفت: هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف‌کننده ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  گزارش روز سه شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سعید راد» با اعلام توزیع روزانه ۴۰ تن مرغ در میادین میوه و تره‌بار، تصریح کرد: روزانه ۲۵ تن مرغ گرم و ۱۵ تن مرغ منجمد توزیع می‌شود که قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف‌کنندگان ۱۳ هزار تومان و مرغ گرم نیز ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان است.

راد تصریح کرد: همچنین روزانه ۱۷۰ تن شکر به ۱۵ میدان میوه و تره بار کشور وارد می‌شود که نرخ بسته‌های یک کیلوگرمی آن ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: در حال حاضر کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در میادین میوه و تره بار به وفور وجود دارد و هیچگونه کمبود کالایی گزارش نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: