کد خبر: ۸۵۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۹۵
نماینده تهران در مجلس گفت: طرح تعویق برگزاری کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هفته آینده در مجلس رسیدگی می‌شود.

طرح دو فوریتی مجلس برای تعویق کنکور سراسری و دو آزمون دیگر / کنکور به تعویق می‌افتد؟به گزارش خبرداغ ، زهره الهیان از تهیه طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی بیان کرد: پیش نویس این طرح در کمیسیون آموزش مجلس تهیه شده و ما پیشنهاد کردیم علاوه بر تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هم به دلیل بحران کرونا به تعویق بیفتد.

 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا به صلاح نیست که آزمون‌های مذکور برگزار شود چرا که جان داوطلبان و خانواده‌های آنان در خطر است و پیام‌ها و تماس‌های متعددی از سوی داوطلبان به نمایندگان واصل شده مبنی بر اینکه کنکور و آزمون‌های مذکور به تعویق بیفتد.

الهیان با بیان اینکه مجلس تمام تلاش خود را می‌کند تا این آزمون‌ها به تعویق بیفتد، تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف برگزاری کنکور و آزمون در شرایط فعلی است و دولت هم موظف است که به نظرات کارشناسی شده توجه کند و این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و در صورتی که به تصویب برسد، دولت موظف است یک زمان برگزاری این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.

مهر
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
1
1
یکی نیست جواب این خرها رو بده خودشون خرشون ازپل گذشته بعد میگن کنکور برگزار نشه مطمئنم اونهایکه محصل کنکور دارن موافق برگزاری کنکورن اونهایکه محصل ندارن میگن برگزار نشه والا اینها دلشون برامردم نمی سوزه ؟!این چماعت روی یزیدرو سفید کردن درب امید به روی مردم بسته اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
0
توروخدا کنکورو لغو کنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
1
تورو خدا زودتر تکلیفمون و مشخص کنیین مردیم از این همه شل کن سفت کردناتون
فاطمه حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
1
تمنا دارم تعویق نیفتاد چرا که فشار روحی که دانش آموزانی که تلاش کردن و خودشون را آماده کردند به مراتب از کرونا بدتر خواهد بود در صورتیکه با پروتکل های بهداشتی میشه کاملا رعایت کنید
چطور امتحان نهایی هر روزه مشکل ساز نشد حالا کنکور مشکل ساز میشه
تماس ها همه از طرف افرادی هست که درس نخوندن لطفا به فکر همه باشید
فاطمه حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
1
چطور امتحان نهایی که یک‌ماه طول کشید کرونا مشکل ایجاد نکرد حالا کنکور یک روزه مشکل ایجاد میکنه
تمام تماس ها و پیام ها از طرف افردای هست که تلاشی نکردن و دنبال خرید وقت هستند
بعد روانی تعویق کنکور برا جوونا از کرونا بدتر خواهد بود لطفا دانش آموزان پر تلاش که داخل در هیچ شبکه اجتماعی نیستند که بوق و‌صورنا کنند رو دریابید و کنکور رو به تعویق نیندازید
پروتکل بهداشتی رو رعایت کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
0
تورو خدا به تعویق بندازیدش شرایط اصلا خوب نیست تا الان خیلی خوندم ولی اگه کرونا بگیرم چه فایده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
من خیلی درس خوندم و دوست ندارم که کنکور لغو شه ولی خواهش میکنم ک تعویق بزنید من سر جلسه امتحان نهایی کرونا گرفتم لطفا بزارید ما ورودی بهمن باشیم .من دیگ نمیخوام اون درد رو بکشم .امیدوارم بفهمید
شیرافکن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
بچه هامون دیوونه شدن از بس درس خوندن مگه اونایی که تصمیمات مربوط به کنکور رو میگیرن خودشون این مراحل رو نگذروندن ما اولیا هم خسته شدیم از سکوت در خانه به خاطر تمرکز بچه هامون شما که امتحان نهایی رو برگزار کردین اینم برگزار کنید تموم شده به خدا دیگه حوصله نداریم به نعویق بیوفته اسیر شدیم به خدا یکم مردم رو درک کنید اونایی که میگن برگزار نشه درس نخوندن دارن ازیرش در میرن.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: