کد خبر: ۸۵۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۷
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت و رقابت جدی و مومنانه در کمیسیون برنامه بودجه مجلس شکل گرفت.

قالیباف: رقابت بر سر کاندیداهای دیوان محاسبات مومنانه بودبه گزارش خبرداغ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت و رقابت جدی و مومنانه در کمیسیون برنامه بودجه مجلس شکل گرفت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید دیوان محاسبات که صبح امروز برگزار شد، گفت: مجلس یازدهم زمانی شکل گرفت که در شرایط سخت است و مردم سختی‌هایی را تحمل می‌‌کنند که این تحمل از روی نجابت و برای انقلاب است.

وی ادامه داد: مردم توقع دارند که مشکلات را به هم پاس ندهیم، مردم حاکمیت را یکپارچه می‌دانند، مردم باید یک عمل و حرف از مسولان ببینند و غیر از تسهیل مشکلات از مسولان چیزی نمی‌پذیرند.

رئیس مجلس تصریح کرد: فرآیند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت و رقابت جدی و مومنانه در کمیسیون برنامه بودجه مجلس شکل گرفت و کاندیداهای ریاست و دادستان دیوان به صحن پارلمان معرفی شدند.

قالیباف اضافه کرد: در مجلس یازدهم اولویت بر نظارت داریم و کشور نیز امروز بیش از گذشته بر نظارت نیاز دارد.

 
منبع: تسنیم
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: