کد خبر: ۸۵۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
در مراسمی با حضور دبیر و معاونان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر جدید کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع معارفه شد.

معارفه دبیر جدید کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام/ سعیدی‌کیا جایگزین میرسلیم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در مراسمی با حضور دبیر و معاونان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر جدید کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع معارفه شد.

در ابتدای این مراسم که پیش از ظهر روز شنبه چهارم مردادماه برگزار شد، محسن رضایی با تبریک فرارسیدن ماه ذی‌الحجه و اعیاد سعید قربان و غدیر گفت: یکی از کمیسیون‌های فعال و با اهمیت مجمع، کمیسیون زیربنایی و تولیدی است که با شش وزارتخانه و چند کمیسیون مجلس شورای اسلامی و بخش‌هایی از قوه قضائیه در ارتباط است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به دلیل اهمیت این کمیسیون، در سال‌های اولیه تشکیل، مرحوم هاشمی رفسنجانی مسئولیت آن را قبول کرد و تا زمانی که در قید حیات بودند، خودشان آن کمیسیون را اداره می‌کردند. بعد از رحلت ایشان، آقای مصباحی مقدم مسئولیت این کمیسیون را پذیرفتند و همچنین آقای میرسلیم هم دبیری این کمیسیون را بعد از آقای مبینی دهکردی قبول کردند.

وی با اشاره به کارنامه موفق کمیسیون در دوره میرسلیم گفت: در دوره دبیری ایشان، هیچ وقفه‌ای را در کمیسیون زیربنایی شاهد نبودیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای میرسلیم بعد از اینکه با رأی مردم تهران، نماینده مجلس شدند به صورت مکتوب و تلفنی به من گفتند که مصلحت نیست که من به عنوان نماینده مجلس در خانه ملت وقت نگذارم و با وجود اهمیت کمیسیون زیربنایی در مجمع، باید به رأی مردم احترام بگذارم و شما استعفای بنده را بپذیرید و من با آقای سعیدی‌کیا صحبت کردم که به عنوان دبیر کمیسیون زیربنایی و تولیدی از ایشان استفاده شود و این امر موجب تقویت فعالیت‌های کمیسیون زیربنایی خواهد شد.

در ادامه سعیدی کیا از حسن ظن و تدبیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به ایشان و زحمات میرسلیم در کمیسیون زیربنایی و تولیدی قدردانی کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: