کد خبر: ۸۵۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۱۶۶
در دیدار ظریف با رئیس‌جمهور عراق مطرح شد؛
ظریف در سفر یک‌روزه خود به عراق با برهم صالح رئیس‌جمهور این کشور دیدار و بر تعمیق روابط تاریخی دو کشور و پیگیری شهادت سرداران مقاومت تاکید کرد.

تاکید بر توسعه و تعمیق روابط دیرینه و تاریخی دو کشور/ پیگیری شهادت سرداران مقاومتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز با «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تاکید بر روابط دیرینه و تاریخی دو کشور، توسعه و تعمیق آن را به نفع دو ملت و کشورهای منطقه خواندند.

در این دیدار همچنین در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه و برخی موضوعات مهم برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری دو کشور، پیگیری شهادت سرداران مقاومت، مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و سایر موضوعات مورد علاقه رایزنی و تبادل نظر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: