کد خبر: ۸۵۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۳
ائتلاف پارلمانی الفتح عراق طی بیانیه‌ای خواستار شکایت رسمی دولت این کشور از آمریکا در خصوص ترور نایب رئیس سابق سازمان الحشد الشعبی شد.

روند شکایت رسمی دولت عراق از آمریکا در پرونده ترور المهندس تسریع شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ائتلاف پارلمانی الفتح عراق طی بیانیه‌ای خواستار شکایت رسمی دولت این کشور از آمریکا در خصوص ترور شهید «ابومهدی المهندس» نایب رئیس سابق سازمان الحشد الشعبی شد.

وی تاکید کرد که دولت عراق باید در این زمینه به سازمان ملل شکایت کند.

در این بیانیه آمده است که محکومیت اقدام آمریکا در استفاده از پهپاد برای ترور شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق سپاه قدس ایران در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل رویدادی مثبت بود؛ امیدواریم که سازمان ملل مواضع شجاعانه‌تر در مقابله با گستاخی آمریکا در نقض حاکمیت کشورها اتخاذ کند.

ائتلاف الفتح از دولت خواسته تا روند ارائه شکایت رسمی به سازمان ملل را تسریع کند.

بیشتر بخوانید: 

گمانه‌ها، توصیه‌ها و میزان راهبردی بودن

ائتلاف الفتح عراق همچنین از پارلمان این کشور خواسته است که کمیته‌ای متشکل از کمیسیون‌های روابط خارجی و دادگستری برای پیگیری اقدام‌های دولت و شکایت آن در سازمان ملل تشکیل دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: