کد خبر: ۸۵۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
سعید محمد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا عصر فردا با حضور در جلسه دو کمیسیون اقتصادی و عمران گزارشی از عملکرد این مجموعه را به نمایندگان ارائه خواهد داد.

حضور فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا در کمیسیون‌های اقتصادی و عمرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا عصر فردا برای حضور در جلسه کمیسیون های اقتصادی و عمران به مجلس خواهد رفت.

مطابق برنامه های اعلام شده از سوی کمیسیون‌ها فرمانده قرارگاه خاتم‌‌الانبیا در ابتدا برای ارائه گزارشی از عملکرد این قرارگاه و همچنین بحث و تبادل نظر با نمایندگان در جهت استفاده از ظرفیت های قرارگاه خاتم‌الانبیا در جهت ارتقا توانمندی‌های اقتصادی کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور خواهد داشت.

محمد سپس با هدف ارائه گزارش درخصوص چالش‌ها و برنامه‌های راهبردی این قرارگاه به جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: