کد خبر: ۸۵۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۳۷۹
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حادثه بمب‌گذاری کورین تلفات جانی و مالی نداشته است، گفت: شهادت فرمانده سپاه منطقه ‌صحت ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان: شهادت فرمانده سپاه منطقه در بمب‌گذاری کورین صحت ندارداستاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حادثه بمب‌گذاری کورین تلفات جانی و مالی نداشته است، گفت: شهادت فرمانده سپاه منطقه ‌صحت ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، علی‌احمد موهبتی در گفت‌وگویی‌ با اشاره به حادثه صبح امروز در منطقه کورین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این حادثه یک بمب کنار جاده‌ای بوده که در منطقه کورین منفجر شده ‌و هیچ خسارتی جانی و مالی هم در بر نداشته است.

وی درباره شایعات مربوط به شهادت فرمانده سپاه منطقه کورین و راننده او در این عملیات نیز گفت: این خبر صحت ندارد و کذب محض است.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این حادثه به خاطر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای بوده است، تصریح کرد: البته یک بمب دیگر هم در همان حوالی کارگذاشته بودند که خنثی شده است.

موهبتی عنوان کرد: گروهک جیش‌الظلم مسئولیت این انفجار را پذیرفته که هنوز این اطلاعات تنها در فضای مجازی مطرح شده ‌و تحقیقات ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: