کد خبر: ۸۵۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۲۰۲
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده معتقدم با برنامه ریزی مشخص و مدون می توانیم طی 6 سال آلودگی هوای شهر را به حداقل ممکن برسانیم.

قالیباف: آلودگی هوای تهران ۶ساله حل می‌شودبه گزراش خبرداغ به نقل از مهر ،رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده معتقدم با برنامه ریزی مشخص و مدون می توانیم طی 6 سال آلودگی هوای شهر را به حداقل ممکن برسانیم. 

 

قالیباف در نشست مجمع نمایندگان استان تهران:

* (با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند ارتباط چهره به چهره و مستقیم با مردم هستیم): ملاقات های مردمی بیش از آنکه برای مردم موثر باشد، برای ما اثرگذار است و باعث می شود از فضای مردمی دور نشده و مشکلات آنان را فراموش نکنیم.

* (درخصوص مشکلات کلان استان تهران به معضلات آب، هوا، خاک و آلودگی صوتی): تمامی مشکلات شهر تهران به این موضوعات اساسی مرتبط می شود. به عنوان مثال آلودگی هوا تا حد زیادی به وسایل حمل و نقلی و خودروها مربوط بوده و کنترل آلودگی ها در گرو توسعه حمل و نقل عمومی است.

* (با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام شده حدود ۸۱ درصد آلودگی هوای تهران مربوط به وسایل نقلیه و خودروهاست): اینکه برخی منشأ آلودگی ها را پالایشگاه ها و کارخانه سیمان عنوان می کنند صحبتی غیرکارشناسی است. بنده معتقدم با برنامه ریزی مشخص و مدون می توانیم طی ۶ سال آلودگی هوای شهر را به حداقل ممکن برسانیم.

*  آلودگی های صوتی شهر همانند فَنی هستند که شبانه روز و بی وقفه در گوش شهروندان روشن است و باید برای کاهش آن برنامه ای داشته باشیم.

* مواد مخدر، طلاق و زنان سرپرست خانوار سه اولویتی است که باید برای کاهش آسیب های اجتماعی به آنها پرداخته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: