کد خبر: ۸۵۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۱
همخوانی غلامرضا کویتی پور با یک دختر ۱۳ ساله به نام پریچهر که به تازگی کار خوانندگی را شروع کرده، با حواشی زیادی همراه شده است. حالا هم عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتر به این موضوع واکنش نشان داده است.

واکنش ضرغامی به برخی حملات علیه کویتی پور: داش غلام خود قطار است؛ حرمت نگه داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، همخوانی غلامرضا کویتی پور با یک دختر ۱۳ ساله به نام پریچهر که به تازگی کار خوانندگی را شروع کرده، با حواشی زیادی همراه شده است. حالا هم عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتر به این موضوع واکنش نشان داده است.

عزت الله ضرغامی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر نوشت : « به دختر گلم پریچهر میگم، حاج غلامی که تو استودیو بهت درس میده، همون آشیِ که شهدا پختن و مزه خوبش تا ابد همراهمونه. میگن کویتی پور از قطار انقلاب پیاده شده! داش غلام، خودِ قطاره عزیزم! حرمت نگه‌داریم!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: