کد خبر: ۸۵۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۲۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از جریمه ۸ میلیارد ریالی قاچاقچیان خودرو خبر داد.

صدور حکم ۸ میلیاردی برای قاچاقچیان خودرو در اصفهانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامرضا صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اظهار کرد: پرونده کشف یک دستگاه خودرو به ارزش ٢ میلیارد و ٩٦٨ میلیون ریال که توسط مامورین پلیس آگاهی اصفهان کشف شده بود به شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع شد.

وی اظهار کرد: شعبه مذکور پس از رسیدگی به این پرونده و با توجه به عدم ارائه اسناد مثبته گمرکی توسط متهمین که حاکی از ورود غیرقانونی خودرو به کشور می باشد، تخلف را محرز اعلام و  حکم ضبط خودرو به نفع دولت صادر و یکی از متهمین را به دلیل مشارکت در قاچاق به پرداخت ٥ میلیارد و ٩٣٦میلیون ریال و دو نفر دیگر از متهمین نیز به جهت حمل و نگهداری از خودرو قاچاق به پرداخت ٢ میلیارد و ٩٦٨ میلیون ریال جریمه نقدی  محکوم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: