کد خبر: ۸۵۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
تعداد بازدید: ۲۷۲
هافبک سابق استقلال گفت: هنوز هیچ پولی به حسابم واریز نشده است و همچنان منتظر اقدام باشگاه استقلال هستم.

هافبک سابق استقلال: هنوز پولی واریز نشدهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ،طی دو روز گذشته شایعه‌ای مطرح شد که باشگاه استقلال بخشی از طلب بویان نایدنوف، هافبک سابق مقدونیه‌ای خود را پرداخت کرده تا بتواند مذاکرات را برای توافق شروع کند.

بویان در پاسخ در این ارتباط که آیا در روز‌های اخیر پولی دریافت کرده است یا خیر، اظهار داشت: هیچ پولی به حسابم واریز نشده و اگر این اتفاق می‌افتاد وکلایم به من خبر می‌دادند. هنوز هیچ پیامی از طرف فیفا مبنی بر اقدام جدیدی از سوی باشگاه استقلال برای من نیامده و همچنان منتظر پیام مدیران باشگاه هستم.

بویان نایدنوف هافبک استقلال در فصل ۹۶-۹۷ بود که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی‌پوشان آمد و در پایان فصل از این تیم جدا شد. بدهی استقلال به بویان منجر به انتشار اخباری مبنی بر محرومیت از پنجره نقل و انتقالات، کسر امتیاز یا حتی سقوط استقلال به دسته پایین‌تر شد که نگرانی هواداران این باشگاه را در پی داشت. با این حال احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال به طور جدی در روز‌های اخیر به دنبال حل مشکل بویان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: