کد خبر: ۸۵۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۲۹۴
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید شکایت هایی که از این باشگاه شده شان استقلال را زیر سوال برده است.

جباری: فتحی بگوید چرا بی‌دلیل شفر را اخراج کرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید شکایت هایی که از این باشگاه شده شان استقلال را زیر سوال برده است.

علی جباری که در مراسم بزرگداشت پرویز ابوطالب شرکت کرده بود، در خصوص این مربی فقید و ارزنده بیان کرد: اول از همه به جامعه فوتبال و شاگردان ابوطالب تسلیت می‌گویم. ابوطالب مربی و بازیکن بسیار خوبی بود و من افتخار آشنایی با او را در تیم راه آهن داشته‌ام. او از خانواده فوتبالی به این ورزش معرفی شده بود و برادران ابوطالب مشهور هستند. متاسفم که او را زود از دست دادیم. سال‌ها از دیدار من با ابوطالب گذشته است و خاطره‌ای به یاد ندارم. زمانی که در تیم راه آهن بودم سن کمی داشتم و وقتی به تیم تاج منتقل شدم از آن‌ها فاصله گرفتم و قطعا پیش زمینه‌ای که از او دارم مثبت است.

وی درباره مشکلاتی که به خاطر بدهی‌های استقلال به شفر و بویان برای این تیم ایجاد شده، تاکید کرد:‌متاسفانه این مسائل اتفاقی است که در گذشته رخ داده و دلیلی ندارد در آینده هم رخ ندهد. اما در کل آقایانی که در باشگاه استقلال مدیریت کرده اند باید فکر چنین روزی را می‌کردند که الان به این حال و روز نمی‌افتاد. سعادتمند در تلاش است قدمی مثبت برای باشگاه بردارد و تا جایی که می‌تواند مشکلات را حل می‌کند و باید دست به دست یکدیگر مشکلات را حل کرد. مدیران قبلی هم نباید چوب لای چرخ کار سعادتمند بگذارند. امیدواریم باشگاه بتواند مشکلات را سپری کند.

پیشکسوت استقلال همچنین گفت: با شفر مشکلی نداشتم و بیشتر با فتحی مشکل دارم که بی دلیل شفر را اخراج کرد و مصیبت‌ها از همان زمان به وجود آمد. گرو و نیومایر هم از همان موقع بدهی‌هایشان به وجود آمد و در حد تیم‌های محلی ما هم نبودند که به استقلال آمدند. در شان باشگاه استقلال این اتفاقات نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: