کد خبر: ۸۵۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۳۲۸
شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی در جلسه شب گذشته خود با صدور پروانه ساخت برای پنج فیلمنامه موافقت کرد.

مجوز «نیسان آبی» منوچهر هادی صادر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، فیلمنامه‌های «بچه‌های هور» به تهیه‌کنندگی بهروز رشاد و کارگردانی و نویسندگی فیاض موسوی، «نیسان آبی» به تهیه‌کنندگی احسان ظلی پور، کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی کمیل روحانی، «تگزاس ۳» به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی، «لحظه‌ای و دیگر هیچ» به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی، کارگردانی و نویسندگی کاوه قهرمان و «یک بغل دریا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

بیشتر بخوانید: 

فصل دوم «زیرخاکی» ساخته می‌شود؟

شورای صدور پروانه ساخت با مجوز تهیه‌کنندگی اول مهدی معزی برای تهیه‌کنندگی سریال نمایش خانگی و مجید پریخواه برای تهیه‌کنندگی فیلم داستانی غیرسینمایی موافقت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: