کد خبر: ۸۵۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۳۴۴
علیرضا بیرانوند تنها بازیکن جدا شده پرسپولیس در پایان این فصل نخواهد بود.

شوک بزرگ نقل و انتقالاتی به پرسپولیسی ها و یحیی / سه ستاره‌ بزرگ پرسپولیس در آستانه جداییبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه پرسپولیس احتمال دارد در نقل و انتقالات تابستانی تعدادی از بازیکنان شاخص خود را از دست بدهد. نفراتی که چند واسطه روی آنها زوم کرده‌اند تا باعث انتقال‌شان به تیم‌های اروپایی شوند.

 

حضور در لیگ‌‌های بلژیک و پرتغال وعده‌ای است که برخی ایجنت‌ها آن را به چند بازیکن پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند و اتفاقا مورد استقبال آنها نیز قرار گرفته است. علی علیپور، مهدی ترابی و احمد نوراللهی بازیکنانی هستند که بیشتر از بقیه مورد توجه قرار دارند.

 

علیپور به زودی قراردادش با پرسپولیس به اتمام می‌رسد و دو بازیکن دیگر بند جدایی در قراردادشان دارند که البته انتقال‌شان می‌تواند سود مالی برای این باشگاه داشته باشد.

 

 
 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: