کد خبر: ۸۵۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۷
موسوی در پاسخ به روزنامه‌نگار آمریکایی:
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به توئیتز ار یک روزنامه نگار آمریکایی مبنی بر دخالت نکردن ایران به امور آمرکا گفت این همان چیزی است که ظریف به آمریکا می‌گوید، شما نیز نباید آنقدر مغرور باشید که به ایران بگویید چیکار کند.

آنقدر مغرور نباشید که به ایران بگویید چیکار کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «سید عباس موسوی»، سخنگوی وزارت‌ خارجه ‌‌ایران در پاسخ به توئیتی از «باربارا‌ اسلاوین» روزنامه‌نگار آمریکایی که در زیر توئیتی از «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران نوشته بود: «شما اول کشور خودتان رو درست کنید. ما نیز به کشور خود می‌رسیم.» نوشت: «این دقیقا همان چیزیست که دکتر ظریف به پمپئو می‌گوید.»

وی افزود: «حتما خودتان متوجه شده‌اید، اما شما آن قدر به نطق کردن برای دیگران عادت کرده‌اید که حس بدی دارد کسی به خودتان یادآوردی کند که شما نیز نباید آنقدر مغرور باشید که به ایران بگویید چیکار کند. وقتی مسئله آمریکا پیش کشیده می‌شود، شما موضع قاطعانه‌تری به خود می‌گیرید»

Untitled

ظریف، روز گذشته در واکنش به مرگ یک سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس در حساب کاربری توئیتری خود نوشت: «برخی نمی‌پندارند که جان سیاه‌پوستان ارزش دارد. برای کسانی از ما که جان آن‌ها برایشان ارزش دارد می‌گویم: زمان آن رسیده است تا تمام جهان علیه نژادپرستی بسیج شود. زمان آن رسیده که دنیا علیه نژادپرستی متحد شود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: