کد خبر: ۸۵۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۰
محسن رضایی:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارسال بنزین به ملت محاصره شده ونزوئلا که متحد سیاسی و اقتصادی ایران در سازمان اپک است را حاوی چند پیام مهم برشمرد.

ایران با شکستن هیمنه پوشالی آمریکا، به دیگران دل و جرائت داده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن یادداشت محسن رضایی که در صفحه اینستاگرامش منتشر شده به شرح ذیل است :

ارسال بنزین به ملت محاصره شده ونزوئلا که متحد سیاسی و اقتصادی ایران در سازمان اپک است چند پیام مهم دارد:

۱-ایران به توسعه روابط سیاسی خود برمبنای اصول انقلاب اسلامی و بدون هراس از هیچ تهدیدی پایبند است و بر همین اساس به دفاع از مظلوم در هر نقطه عالم التزام دارد.

۲-ایران اسلامی با شکستن هیمنه پوشالی آمریکا، به دیگران دل و جرئت داده است که از انسانیت دفاع کنند و علیه ظلم جهانی متحد شوند.

۳-دوراندیشی ایران در حفظ متحدین خود، پیوند اقتصادی ایران در مدیریت انرژی اپک را افزایش می دهد. و نوید دهنده بازارهای نوظهور در ورای تحریم ها است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: