کد خبر: ۸۵۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۰۹
نیویورک تایمز بررسی کرد؛
نیویورک تایمز در مقاله‌ای به روابط ایران و ونزوئلا پرداخت و نوشت: انتقال نفت اهداف سیاسی و اقتصادی بین دو ملت را برجسته می‌کند و محدودیت گزینه‌های آمریکا برای اختلال در روابط آنها را نشان می‌دهد.

انتقال نفت ایران به ونزوئلا نشاندهنده محدودیت گزینه‌های آمریکا برای اختلال در روابط دو کشور استبه گزارش خبرداغ به نقل از نیویورک‌تایمز، انتقال نفت ایران به ونزوئلا نشان‌دهنده گسترش و تعمیق روابط اقتصادی بین ایران و ونزوئلا است که تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارند.

این اقدام از سوی آمریکا محکوم شده است، مورگان اورتاگوس این حرکت را محکوم کرده اما از واکنش احتمالی آمریکا حرفی نزده است.

«ریسا گاریس تارگو» تحلیلگر ونزوئلایی در این باره گفت: انتقال نفت اهداف سیاسی و اقتصادی بین دو ملت را برجسته می‌کند و محدودیت گزینه‌های آمریکا برای اختلال در روابط آنها را نشان می‌دهد. ایران مطمئن است که دولت ترامپ نمی‌تواند مانعی بر سر راه آنها شود و دو کشور علاقه‌مند هستند که خطر را بپذیرند و وارد منطقه‌ای شوند که به صورت سنتی منطقه تحت نفوذ آمریکا است.

نفت و بنزین صادر شده از ایران تا یک ماه نیازهای ونزوئلا را برطرف می‌کند.

ایلنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: