کد خبر: ۸۵۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۳۶۱
نماینده مردم اصفهان در مجلس خواستار توجه وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای دانشگاه فرهنگیان شد.

لزوم توجه وزارت آموزش و پرورش به ارتقای دانشگاه فرهنگیانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد سالک کاشانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت:از همه مسئولان می خواهم در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ملاقات با دانشجویان اقدام کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت:امیدوارم به دانشگاه فرهنگیان خصوصاً دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان توجه جدی شود تا شاهد تربیت نسلی فرهیخته باشیم. همچنین در برخورد با نیروهای حزب اللهی در این دانشگاه نیز باید تجدیدنظر شود.

وی در تذکری به سرپرست وزارت صمت تصریح کرد: از وی درخواست می شود نسبت به حمایت از آقای اکبر جدیدی مسئول حراست شهرک صنعتی اصفهان اقدام کند؛ نباید در مجلس از سوی یکی از نمایندگان استان نسبت به وی مباحث نادرستی مطرح می شد، از این رو از هیات رئیسه می خواهم متن مربوط به آقای جدیدی را در مجلس قرائت کنند، زیرا این موضوع دفاع از آبروی مردم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: