کد خبر: ۸۵۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۴
نماینده روسیه در سازمان ملل تلاش آمریکا برای آن‌‌که دو سال بعد از خروج از برجام همچنان خود را عضوی از این توافق نشان دهد را «مسخره» خواند.

مواضع آمریکا در قبال برجام، «مضحک» است/ دلیلی برای محدودیت تسلیحاتی ایران وجود نداردبه گزارش خبرداغ  به نقل از رویترز، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل تلاش آمریکا برای آن‌‌که دو سال بعد از خروج از برجام همچنان خود را عضوی از این توافق نشان دهد و به این ترتیب مکانسیم ماشه را فعال کند، «مسخره» خواند.

وی به خبرنگاران گفت: «این مسخره است. آنها عضو برجام نیستند و حق فعال کردن مکانسیم ماشه را ندارند».

این مقام روس افزود: «آنها اکنون در می‌زنند و می‌گویند چند ثانیه صبر کنید، ما انجام برخی کارها در برجام را فراموش کردیم. اجازه دهید برگردیم، این کارها را انجام دهیم و سپس خارج شویم. این مضحک است».

نبنزیا با اشاره به انقضای تحریم‌های تسلیحاتی ایران که در ماه اکتبر منقضی می‌شود، گفت که دلیلی برای اعمال محدودیت‌های تسلیحاتی علیه تهران وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: