کد خبر: ۸۵۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۱
احمدی لاشکی در تذکر شفاهی:
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: دانش آموزان به تنهایی نمی‌توانند بهداشت فردی را رعایت کنند و این موضوع پروتکل بهداشتی را دچار مشکل می‌کند.

اختیاری شدن حضور دانش‌آموزان در مدارس باید اصلاح شود/ دانش‌آموزان به تنهایی قادر به رعایت بهداشت فردی نیستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به شورای سنجش و پذیرش دانشجو و وزرای علوم و آموزش گفت: در حال حاضر بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس در هاله‌ای از ابهام است.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اختیاری شدن حضور دانش آموزان در مدارس باید اصلاح شود، عنوان کرد: دانش‌آموزان به تنهایی نمی‌توانند بهداشت فردی را رعایت کنند و این موضوع پروتکل بهداشتی را دچار مشکل می‌کند لذا تصمیم کمیسیون آموزش مجلس برای برگزاری آزمون از ۸۰ درصد محتوای درسی می‌تواند نتیجه بخش باشد.

وی همچنین با اشاره به بلاتکلیفی یک میلیون داوطلب کنکوری، اظهار داشت: این موضوع چالش جدی ایجاد می‌کند لذا خواستار ادامه نظام قدیم تا سال ۱۴۰۰ هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: