کد خبر: ۸۵۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۱۹۲
رییس قوه قضاییه گفت: بخشی از مبالغی که از صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفته بود، با حکم دادگاه بازگشت و بخشی دیگر با قدرت باز خواهد گشت.

رییس قوه قضاییه: بخشی از مبالغ به یغما رفته صندوق ذخیره فرهنگیان، با حکم دادگاه بازگشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین رییسی در جلسه مسئولان عالی قوه قضاییه اظهار کرد: خصوصی سازی یا تجاری کردن آموزش و پرورش از آسیب‌ها و آفت‌هایی است که عزیزان دلسوز ما در این جلسه به آن اشاره کردند.

وی با اشاره به پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این پرونده در دادگستری مورد رسیدگی قرار گرفت و قریب به ۲۰ متهم داشت که در دادگاه مجرم شناخته شدند و احکام سنگینی برای آن‌ها صادر شد.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: مبالغی که به یغما برده شده بود، بخشی از آن با حکم دادگاه برگشته و بخش دیگر آن هم به صندوق ذخیره فرهنگیان با قدرت برگشت داده خواهد شد تا حق این قشر مظلوم ضایع نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: