کد خبر: ۸۵۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
کامران دستجردی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: بخشی از درآمد ناشی از فروش شرکت‌های شستا به همسان‌سازی حقوق کارگران تخصیص داده شود.

درآمد حاصل از فروش شرکت‌های شستا به همسان‌سازی حقوق کارگران اختصاص داده شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن کامران دستجردی در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۱۴ اردیبشهت) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک هفته کارگر گفت: بارها کارگران متقاضی همسان‌سازی حقوق بوده‌اند و اکنون که شرکت‌های شستا در حال واگذاری است، بخشی از منابع درآمدی حاصل از آن به همسان‌سازی حقوق این افراد اختصاص داده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلم ادامه داد: رتبه‌بندی معلمین ناقص صورت گرفته و برای فرهنگیان بازنشسته مبلغی مد نظر قرار گرفته نشده است.

وی ضمن تقدیر از پزشکان شهید خدمت گفت: باید از زحمات پزشکانی که انجام وظیفه می‌کنند و دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان در شرایط به وجود آمده تقدیر کرد.

کامران خاطر نشان کرد: دیوان محاسبات و دیوان عدالت اداری باید به فوق‌العاده ایثارگران توجه کند زیرا برای این افراد به موضوعی نگران‌کننده تبدیل شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: