کد خبر: ۸۵۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۱۶۷
قوامی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: باید از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری، آزادسازی سهام عدالت صورت بگیرد تا سرمایه از دست مردم و اقشار ضعیف خارج نشود.

سهام عدالت از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری آزادسازی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هادی قوامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته معلم، روز کارگر و روز شوراها گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت درآمدهای کشور، کسری بودجه بالغ بر ۱۸۰ هزار میلیارد تومان است، یکی از اقدامات صورت گرفته تأمین کسری موجود از طریق بورس است، در حالی که همه بورس‌های دنیا در حال افول هستند، تنها بورس ایران و برخی کشورهای دنیا روند صعودی دارند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید برای بورس حد رشد قرار داد، ادامه داد: استقبال مردم و تأمین نقدینگی از طریق کانال بورس برای دولت بسیار مطمئن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: باید از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری، آزادسازی سهام عدالت صورت گیرد تا این سرمایه از دست مردم و اقشار ضعیف جامعه خارج نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرمازدگی در خراسان شمالی و اسفراین نیازمند پیگیری بوده زیرا تمام محصولات سردرختی و زراعی از بین رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: