کد خبر: ۸۵۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
تعداد بازدید: ۳۵۸
فوربس در گزارشی هشدار داد که شرکت شیائومی اطلاعات مرورگر وب و همچنین گوشی تلفن میلیون ها کاربر را بدون اطلاع آنها جمع آوری و ضبط می کند.

شیائومی اطلاعات میلیون‌ها کاربر را جمع آوری می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از مجله اینترنتی فراز ، فوربس در گزارشی هشدار داد که شرکت شیائومی اطلاعات مرورگر وب و همچنین گوشی تلفن میلیون ها کاربر را بدون اطلاع آنها جمع آوری و ضبط می کند.

عصر آی.سی.تی، پژوهشگران امنیت سایبری نیز در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که شیائومی، سازنده چینی گوشی های هوشمند، اطلاعات مرورگر وب و همچنین گوشی تلفن همراه میلیون ها کاربر را بدون اطلاع آنها جمع آوری و ضبط می کند.

دو محقق امنیتی آمریکایی با اسامی «گابریل سریلیگ» و «اندرو تیرنی» در گفتگو با فوربس این موضوع را تأیید کردند.

«گابریل» در این خصوص عنوان کرد که پس از تحقیق بر روی گوشی هوشمند شخصی خود (ردمی نوت ٨) و چند محصول دیگر کشف کرده شیائومی در حال رصد و ضبط کلیه فعالیت هایی است که روی گوشی اش انجام می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: