کد خبر: ۸۵۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۸۱
اندیشکده شورای روابط خارجه اروپا:
اندیشکده اروپایی در تحلیلی به تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران پرداخت.

اروپا باید مانع از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، آمریکا در راستای سیاست فشار حداکثری علیه ایران، تلاش خواهد کرد تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند و به احتمال زیاد طرح آمریکا با مخالفت چین و روسیه مواجه خواهد شد که این دو کشور متحدان ایران هستند و نخستین کشورهایی خواهند بود که از صادرات سلاح به ایران نفع خواهند برد.

به نقل از پایگاه اندیشکده شورای روابط خارجی اروپا،از بین رفتن برجام به لحاظ امنیتی به نفع انگلیس، فرانسه و آلمان نیست. مقام‌های ایران صریحا اعلام کرده‌اند که تمدید تحریم تسلیحاتی ممکن است باعث خروج این کشور از برجام و پیمان‌ منع گسترش تسلیحات هسته‌ای شود. این اتفاق به نفع اروپا و جهان نیست و بهتر است کشورهای اروپایی مانع از تمدید تحریم تسلیحاتی شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: