کد خبر: ۸۵۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
مهاجم یوونتوس برای این که به ایتالیا برنگردد موضوع پائولو دیبالا را فاش کرد.

رفتار عجیب رونالدو برای امتناع از سفر به ایتالیابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، به نقل از موندو دپورتیوو، با وجود این که یوونتوس خود را برای از سرگیری تمرینات فرضی آماده می‌کند، کریستیانو رونالدو برنامه‌ای برای بازگشت به ایتالیا ندارد. چهارشنبه اطلاعاتی درباره مثبت بودن چهارمین تست کووید ۱۹ پائولو دیبالا منتشر شد. به نوشته کوریه دلو اسپورت رونالدو این موضوع را فاش کرده است تا دلیل برنگشتن خود به ایتالیا را توجیه کند.

ستاره یوونتوس به همراه خانواده اش از زمان توقف سری آ به خاطر شیوع کرونا در شهر مادیرا به سر می برد. بازیکن پرتغالی نزدیک به دو ماه است که ایتالیا را ترک کرده است. او در این مدت در شبکه های اجتماعی مدام تصاویری از خود را در حال تمرین منتشر کرد. البته عکس هایی از بیرون رفتن به همراه خانواده و شرکت در جشن تولد هم از مهاجم یوونتوس منتشر شد که نشان می داد قوانین قرنطینه و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: