کد خبر: ۸۴۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۴
در گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و کرواسی مطرح شد؛
روسای جمهور ایران و کرواسی روز دوشنبه در یک گفت و گوی تلفنی بر توسعه و تعمیق مناسبات و همکاری ها تاکید و بر ضرورت همکاری همه کشورها برای مقابله با ویروس کرونا که تقریبا همه کشورهای دنیا را درگیر کرده است، تاکید کردند.

ضرورت همکاری کشورها در مقابله با ویروس کرونا/ اروپا در مقابل اقدامات ضدبشری آمریکا مواضع جدی اتخاذ کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، روسای جمهور ایران و کرواسی همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم دو کشور در شرایط سخت درگیری با بیماری کرونا، اشتراک تجربیات و توانمندی ها در جهت مقابله با این بیماری را ضروری خواندند.

حجت الاسلام حسن روحانی، با اشاره به رفتار غیرقانونی، غیرمنطقی و غیر انسانی آمریکا در خروج از برجام و وضع تحریم ها و فشار حداکثری علیه ملت ایران، گفت: تداوم این رفتار اقدامی ضد بشری است و ایران انتظار دارد کشورهای اروپایی با اینگونه رفتارها مقابله کرده و مواضع جدی اتخاذ کنند.

رئیس جمهور کرواسی نیز در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به روابط خوب دو کشور و اهمیت توسعه و تعمیق مناسبات با ایران، گفت: ایران به عنوان کشوری با تمدن دیرینه و جایگاه ممتاز در منطقه از اهمیت ویژه ای برای کرواسی برخوردار است .

"زوران میلانوویچ" اقدام آمریکا در افزایش تحریم و فشار علیه ایران در این شرایط سخت را غیر انسانی و نادرست خواند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: