کد خبر: ۸۴۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۷۲۵
بازیکن جنجالی سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس اشتباه خود را رسماً پذیرفت.

بازیکن جنجالی سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس: کار بسیار زشتی کردم! +عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سعید آقایی بازیکن توانمند سپاهان که پس از دیدار برابر پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم، تصویری جنجالی در تمسخر پرسپولیس را در صفحۀ رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و پس از آن شایعۀ حضورش در استقلال منتشر شد، رسماً اذعان داشت که کارش اشتباه بوده است.

 

آقایی در این باره گفت: یلی کار زشتی بود. خیلی هم به من فحش دادند. شما من را می شناسید ولی هیچ عکس العملی نشان ندادم. این کار بدی بود و اشتباه و متاسفانه به نام من خورد. حالا همینجا به شما قول می دهم که پس از پایان قراردادم، حالا چه در سپاهان بمانم و چه به استقلال بروم، به طور کامل و با سند و مدرک در این مورد صحبت کنم و توضیح بدهم.

 

 
به قرآن اصلا در ذهنم حضور در استقلال نبود.اصلا آن زمان هفته پنجم لیگ بود و بازی استقلال هفته فکر می کنم یازدهم یا داوزدهم بود و پیشنهادی از استقلال در کار نبود. من پیشنهاد از استقلال را بعد از بازی 2 بر 2 در ورزشگاه نقش جهان گرفتم که آقای استراماچونی از بازی من خوشش آمده بود و با مدیر برنامه هایم در این مورد صحبت کردند. آن کار اصلا ناخواسته بود و بعد از اینکه تیمم را انتخاب کردم می نشینیم و با سند و مدرک در این مورد صحبت می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: