کد خبر: ۸۴۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۴۴۲
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای توقف کاهش ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان خبر داد.

پیگیری برای توقف کاهش ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمانبه گزارش خبرداغ ،حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با  فارس در همدان با اشاره به تشکیل جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: موضوع حقوق دانشجومعلمان در این نشست مطرح و مقرر شد، پیگیری لازم برای توقف کاهش ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان صورت گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین ارائه لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان براساس ماده ۶۳ قانون برنامه ششم کشور به مجلس مطرح و آقای نوبخت از این پیشنهاد استقبال کردند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی به بررسی اعمال ۵۰ درصد فوق‌العاده شغل فرهنگیان نیز اشاره کرد وگفت: این موضوع نیز طرح شد و به ویژه درخصوص فرهنگیان با سابقه بالا مورد تاکید قرار گرفت که در دستور کار بررسی قرار گرفت.

وی لزوم حمایت دولت به ویژه سازمان برنامه وبودجه از دانشگاه فرهنگیان نیز را نیز مورد تاکید قرار داد و راهکار نجات آموزش و پرورش را تقویت این دانشگاه برشمرد و طرح موضوع دانشگاه پیام نور را بی‌ربط تلقی کردند.

حاجی‌بابایی گفت: آقای نوبخت در مورد همه درخواست‌های مطرح شده دیدگاه مثبتی دارند و قرار بر پیگیری شد.

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: