کد خبر: ۸۴۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۳
میرسلیم :
منتخب مردم تهران، گفت: خدمت جهادگونه و خستگی ناپذیر جز با اعتنا به تخصص و اشراف به مسائل روز میسر نمی‌شود.

منتخبان مردم باید خود را برای خدمتی جهادگونه و خستگی‌ناپذیر آماده کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران در مجلس ‌شورای اسلامی بیانیۀ گام دوم انقلاب و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را اسناد مؤثری برای رسیدن به جامعه مطلوب مهدوی دانست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمۀ شعبان، گفت: دستیابی به جامعه ای با هدف تحقق عدالت، الهام از معنویت، عنایت به علم و کسب عزت نتیجه‌ی اقداماتی جهادی، فراگیر و مخلصانه می‌باشد که نقشه راه آن در الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نهفته است.

نمایندۀ منتخب مردم تهران، سهم مجلس آینده در تحقق الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را بسیار مؤثر و کلیدی دانست و افزود: جهت گیری کلی فعالیت های کشور در مجلس شکل می‌گیرد و منتخبان مردم باید خود را برای خدمتی جهادگونه و خستگی‌ناپذیر آماده کنند و این امر مگر با اعتنا به تخصص و اشراف به مسائل روز و نیز اهتمام به خودسازی و تزکیه میسر نمی‌شود.

میرسلیم مذاکرات و تلاش‌های آغاز شده برای کسب آمادگی سریع و خدمت بی‌وقفه به مردم را منطبق بر اهداف عالی ترسیم شده برای آینده کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه باید تمام توان خود را مصروف حل مشکلات موجود کشور کنند و مجلس یازدهم با اولویت در این مسیر قدم خواهد برداشت.

وی از مجلس یازدهم به عنوان «مجلس خدمت صادقانه» یاد کرد و افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره نمودند، برنامه‌های کمک به گروه‌های ضعیف هرچه سریع‌تر و بهتر باید اجرا شود که این مهم نیز عزم جدی دولت، مجلس و مردم را می‌طلبد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: