کد خبر: ۸۴۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۲۱۲
واشنگتن‌پست:
واشنگتن پست در گزارشی به سیاست ترامپ در شرایط کرونا پرداخت و نوشت: اکنون تمام متحدان ترامپ و جناح‌های داخلی منتقد تحریم‌ها در شرایط فعلی هستند و خواهان کاهش تحریم‌ها شده‌اند.

تحریم‌ها مانعی برای کنترل کرونا شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شیوع بیماری کرونا بر سیاست خارجی «فشار حداکثری» ترامپ از جمله سیاست تشدید تحریم‌های ایران، تاثیر داشت.

 به نقل از واشنگتن‌پست، ترامپ با افزایش فشارهای جامعه بین‌المللی برای کاهش تحریم‌های ایران مواجه است. این در حالی است که تحریم‌های دولت ترامپ موجب تضعیف قابلیت‌های بهداشت عمومی ایران در برهه کنونی که این بخش برای مقابله به کرونا نیاز شدید به تجهیزات دارد، شده است و توان ایران برای مقابله با این بیماری را‌ محدود کرده است. اکنون تمام متحدان ترامپ و جناح‌های داخلی منتقد تحریم‌ها در شرایط فعلی هستند و خواهان کاهش تحریم‌ها شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: