کد خبر: ۸۴۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: این بانک به منظور حفظ سلامتی کارکنان و خانواده های ایشان و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ساعات کاری شعب و واحدهای ستادی خود را تغییر داد.

تغییر ساعات کاری شعب و واحدهای ستادی بانک ایران زمین در هفته آتیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، براساس این گزارش؛ تمامی شعب بانک ایران زمین از تاریخ 23 لغایت 30 فروردین ماه 1399 شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14 و روز پنج شنبه از ساعت 8 الی 13 و ساختمان های ستادی این بانک از ساعت 7:30 الی 14:30 آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان گرامی هستند.

اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک از جمله نرم افزارهای مدرن بانک ایران زمین است که با استفاده از آن می توان تمامی خدمات بانکی مورد نیاز شامل خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، انتقال وجه و نظیر آن را در کمترین زمان انجام داد. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به صورت شبانه روزی به شماره تلفن24809-021 آماده پاسخگویی و رفع مشکلات هموطنان عزیز در زمینه خدمات بانکی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: