کد خبر: ۸۴۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۵
در حال حاضر قیمت مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار در بسته‌بندی کیسه نایلونی، هر کیلوگرم ۹۹۷۰ تومان و مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی، هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

ثبت پایین‌ترین قیمت مرغ در ۱۶ ماه گذشته / مرغ تازه در میادین به زیر ۱۰ هزار تومان رسیدمرغ تازه در میادین میوه و تره بار به پایین‌ترین قیمت خود در ۱۶ ماه گذشته یعنی از آذر ۹۷ تا به امروز رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، در حال حاضر قیمت مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار در بسته‌بندی کیسه نایلونی، هر کیلوگرم ۹۹۷۰ تومان و مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی، هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین قیمت اجزا و قطعات مرغ نیز در میادین میوه و تره بار، کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است و در حال حاضر، هر کیلوگرم ران مرغ ۱۶۴۰۰ و سینه مرغ ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود، ضمن اینکه هر کیلوگرم جوجه کباب با استخوان ۱۸ هزار تومان و جوجه کباب بی استخوان ۲۳۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ ۲۴۷۰۰ تومان، ساق مرغ ۱۹۵۰۰ تومان و مغز ران ۱۹۱۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار، نرخ‌گذاری شده و هر کیلوگرم بال کبابی به قیمت ۱۵۳۰۰ تومان و بازوی کبابی ۱۴۶۰۰ تومان به شهروندان عرضه می‌شود.

این در حالی است که به دلیل رعایت ملاحظات پیشگیرانه بهداشتی، در واحد‌های عرضه گوشت مرغ میادین میوه و تره بار، مرغ به صورت کامل در کیسه نایلونی یا بسته‌بندی بشقابی ارائه می‌شود و خُرد کردن آن ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: