کد خبر: ۸۴۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۳۴۷
فرمانده سپاه بیت المقدس:
فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: زندانیان متواری‌شده شناسایی، تحت تعقیب و تیم‌هایی متشکل از نیرو‌های انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری آنان اعزام شده‌اند.

علت احتمالی فرار زندانیان سقز، ترس از کرونا بوده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: پس از فرار حدود ۷۰ زندانی از این زندان، تعدادی از زندانیان (حدود ۵ نفر) خود را معرفی و تعدادی نیز شناسایی شده‌اند.

به گفته وی علت احتمالی این فرار ترس از کرونا بوده و شهر سقز الان در امنیت است و ماموران در شهر حضور دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: زندانیان متواری‌شده شناسایی، تحت تعقیب و تیم‌هایی متشکل از نیرو‌های انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری آنان اعزام شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول تمامی زندانیان فراری از زندان سقز توسط دوربین‌های مدار بسته شناسایی شده‌اند.

او گفت: تعدادی از زندانیان هنگام فرار جداگانه و به صورت فردی سوار خودرو‌های افراد عادی شده و فرار کرده‌اند که تمامی این خودرو‌ها نیز شناسایی شده‌اند.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: پس از وقوع این حادثه، بلافاصله مقامات و عوامل قضایی، انتظامی، اطلاعات سپاه و دستگاه امنیتی در استان ورود و اقدامات لازم برای دستگیری زندانیان متواری در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: